zaterdag 7 februari 2015

Rome – Stadio Olympico; zaterdag 7 februari

Na ’s ochtends nog wat te hebben gewinkeld, op tijd richting stadion vertrokken.
In de metro was het nogal druk en in het gedrang is mijn portemonnee gerold, terwijl ik me met 2 handen aan een paal stond vast te houden. Bij het verlaten van de metro merkte ik dat de rits van de jas open stond en de portemonnee was foetsie. Grrrrrrrrrrr, dat gebeurt mij toch zeker niet? Meteen met de Rabo en ING App de bankpassen en creditcard geblokkeerd en nieuwe aangevraagd. Ging dat met ID kaart en Rijbewijs ook maar zo makkelijk.

In het stadion zaten we lekker in het zonnetje.


Naast David uit Wales



vol verwachting klopt ons hart

Er kan toch nog een lachje af.





















nog maar 9-0 vlak voor rust








Na de wedstrijd snel weer naar het centrum om in een Pub de 2e helft van Frankrijk – Schotland te kijken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten