donderdag 19 maart 2015

Marina di Ragusa donderdag 19 maart 2015

's Ochtends heeft Debbie, een Australische verpleegster de hechtingen uit mijn neus gehaald. Ze was niet helemaal gerust over de donkere kleur aan de randen van het getransplanteerde lapje, dat voor het oor was weggehaald. We hebben een foto opgestuurd naar de plastisch chirurg in Groningen, waarmee ik vrijdag een telefonische afspraak had. Na ontvangst van de mail, belde hij meteen op. De Patholoog had gemeld dat alles schoon was. Verder kon ik aan Debbie vertellen dat alles goed kwam. Het zag er prima uit. Ik mocht alleen het hele jaar niet meer met mijn neus in de zon, zoals op de foto te zien was voor de belichting. We hoefde niet terug naar Nederland voor een vervolgoperatie.

Nu maar hopen dat Elly dinsdag aanstaande ook zo'n goed bericht krijgt voor haar rug.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten