vrijdag 13 juni 2014

Cartagena vrijdag 13 juni

Vrijdag de dertiende??
Al vanaf 09:00 uur aan het wachten op de mechanico.
Om 16:30 toch maar even gevraagd of hij echt komt. Terwijl ik dit berichtje tik in de portacabin met de  internet PC, komt een Marinero me geruststellen dat de mechanico nog langs komt.

Inmiddels 21:00 uur en hij is er nog niet.
Echt vrijdag de dertiende.

Morgen willen we verder richting Torrevieja, waarschijnlijk ankeren. Zondag verder naar El Campello en maandag naar Altea, dicht bij Benidorm. Daar woont een oude rugbymaat uit de beginjaren van de Rams (Rob Adema), die we daar ontmoeten.

Vanavond gaan de Engelse vrienden mee naar de Pub om Spanje - Nederland te kijken. Zal ik ik mijn oranje Nautic Sailing Holidays polo durven aan te doen???

Er liggen nog een paar grotere zeilbootjes in de haven.
nog iets langer 
Amel 54 voet


Geen opmerkingen:

Een reactie posten